wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
Systemy płatności
  • tpay.com
Promocje

SKROWER - sprawdzony intrenetowy sklep rowerowy

SKrower.pl to profesjonalny internetowy sklep rowerowy, oferujący ogromny wybór rowerów najlepszych marek. W naszej ofercie znajdziesz niezawodne, trwałe i solidne rowery w bardzo przystępnych cenach. Nasz sklep rowerowy oferuje jednoślady dla każdego – kobiet, mężczyzn i dzieci. Specjalizujemy się w sprzedaży marek KandsKross. Niezależnie od tego, czy interesują cię rowery górskie MTB, poszukujesz stylowego roweru miejskiego, czy Twoją pasją są rowery szosowe, w sklepie rowerowym SKrower.pl znajdziesz najlepsze jednoślady w doskonałych cenach.


Współpraca z wiodącymi i uznanymi polskimi producentami z wieloletnim doświadczeniem, takimi jak Kross czy Kands, pozwala nam na dostarczanie solidnych i niezawodnych rowerów dla każdego pasjonata jednośladów. Nasza rozbudowana oferta skierowana jest do osób poruszających się rowerem po mieście. Oferujemy również doskonałe rowery sportowe: szosowe, rowery górskie MTB i trekkingowe. Ofertę naszego sklepu rowerowego uzupełniają wykonane z trwałych materiałów i dostosowane do budowy anatomicznej maluchów rowery dziecięce. Są one doskonałe do nauki jazdy i mogą być pierwszym krokiem do zbudowania prawdziwej pasji rowerowej.


Celem sklepu rowerowego SKrower.pl jest promowanie kultury jednośladów poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów na każdą kieszeń. Oferując rowery tak uznanych marek jak Kross i Kands, oddajemy w Wasze ręce profesjonalne jednoślady, mając pewność, że będą one przez lata służyły jako pierwszy rower dla dziecka, doskonały środek transportu miejskiego czy niezawodny i trwały sprzęt sportowy. Rowery górskie MTB, miejskie, trekkingowe i szosowe marek Kross i Kands z oferty sklepu to gwarancja najwyższej jakości i solidności wykonania. W sklepie rowerowym SKrower.pl znajdziesz również szereg akcesoriów najlepszych producentów. Uważamy, że rower to nie tylko sport czy środek transportu. To przede wszystkim pasja. Dlatego też z pasją dostarczamy najlepsze rowery. Dzięki proponowanym przez nas jednośladom, Twoje dzieci nauczą się jeździć, pokonywane trasy na rowerze szosowym będą coraz dłuższe i rowery górskie MTB sprawią, że nawet najtrudniejszy teren nie będzie już przeszkodą.


Za co najbardziej kochasz rowery? Za poczucie wolności i możliwość podróżowania po niemal każdej nawierzchni? A może za wygodny dojazd do pracy albo za to, że dostarczają Ci niezbędnej dawki zdrowego ruchu? Lista powodów mogłaby by być bardzo długa, ale niezależnie od odpowiedzi, nasz internetowy sklep rowerowy ma dla Ciebie to czego szukasz – jednoślad perfekcyjnie dopasowany do Twoich potrzeb i stylu jazdy!


Dla naszych Klientów przygotowaliśmy niezwykle modne rowery miejskie, które cieszą oko ciekawym designem i świetnie sprawdzają się na ścieżkach, chodnikach i ulicach. A jeśli oprócz tego przepadasz za wyprawami poza miasto, sięgnij po uniwersalne rowery górskie MTB, doskonałe również na off road. Z kolei tym, którzy uważają, że rowerem należy jeździć przede wszystkim poza utwardzoną nawierzchnią, nasz internetowy sklep rowerowy oferuje modele crossowe. Idealnie poradzą sobie one tam, gdzie większość rowerów zwyczajnie utknęłaby lub nie pozwoliła na wygodną jazdę. Przeciwieństwem crossów są rowery szosowe, a więc super-szybkie modele o aerodynamicznej formie. Jeśli natomiast interesują Cię przede wszystkim długie rekreacyjne wycieczki i turystyka na dwóch kółkach, postaw na nasze niezawodne rowery trekkingowe.


Markowe rowery w atrakcyjnych cenach!


Wszystkie typy rowerów dostępne są w szerokim wachlarzu wersji kolorystycznych oraz w wielu rozmiarach. Nasz internetowy sklep rowerowy proponuje modele damskie i męskie w wielkościach od S do XL. Znajdziesz u nas także rowery dziecięce oraz „komunijne”, a więc te o rozmiarze ramy od 14” do 16”.


Staramy się, by nasza oferta łączyła atrakcyjne ceny i znane marki. Dlatego znajdziesz u nas wysokiej jakości rowery m.in. takich producentów jak Folta, Kands czy Kross z podzespołami Shimano już poniżej 1000 zł. Nie zabrakło również znacznie droższych modeli dla najbardziej wymagających użytkowników.


Dlaczego jeszcze warto postawić na internetowy sklep rowerowy SKrower? Ponieważ naszym priorytetem jest rzetelność! Rowery wysyłamy w solidnie zabezpieczonych paczkach po uprzednim wyregulowaniu. Większość modeli jest objęta przynajmniej 2 letnią gwarancją ramy (i roczną dla podzespołów), a w razie wątpliwości lub pytań dotyczących wyboru, służymy pomocą mailową oraz telefoniczną. Serdecznie zapraszamy do zakupów!

 

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

skrower.pl

§1
Określenie Sprzedawcy

1. Właścicielem Sklepu jest:
SKROWER SP. Z O.O.
Ul. Nowogrodzka 31
00-511 Warszawa
NIP: 7010998535
REGON: 387155866,
KRS: 0000862303
Tel. +48 791982892
E-mail: sklep@skrower.pl
Adres do korespondencji: ul. Kopernika 15
22-500 Hrubieszów

§2
Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu na
podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].
2. Konsument [dalej Klient] jest to osoba fizyczna dokonująca ze Sklepem czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (Art. 22 Kodeksu
cywilnego).
3. Przedsiębiorca [dalej Przedsiębiorca] jest to osoba/podmiot/organizacja, dokonująca ze Sklepem
czynności prawnej związanej z jej działalnością gospodarczą lub/i zawodową.
4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem/Przedsiębiorcą.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są nowe i są wolne od wad fizycznych i prawnych. Odpowiedzialność za
wady określona jest przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności art. 12 ust 1 pkt 13 ustawy o
prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami), art 556 oraz 5561-5563 Kodeksu
Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).

§3
Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
  •  poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (koszyk klienta),
  •  e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  •  telefonicznie na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Sklepu.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta/Przedsiębiorce danych pozwalających
na weryfikację Klienta/Przedsiębiorcy i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia
poprzez wysłanie na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej
przedmiot zamówienia. W przypadku podania niepełnych, błędnych, sprzecznych informacji przez
Klienta/Przedsiębiorcę podczas składania zamówienia, Sklep skontaktuje się z
Klientem/Przedsiębiorcom w celu usunięcia błędów.
3. Dla stron wiążące są informacje widoczne na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym
towarze w momencie złożenia zamówienia. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystyki towaru,
jego cech, elementów wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu cywilnego. Klient/Przedsiębiorca składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego
towaru.
5. Składając zamówienie, Klient/Przedsiębiorca, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży
zamówionych produktów.
6. Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o
kolejnych etapach realizacji zamówienia:
  •  po weryfikacji złożonego zamówienia, Sklep przesyła na podany przez Klienta/Przedsiębiorcę
adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o
przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której
mowa w §3 ust. 5 powyżej i z chwilą jej otrzymania przez Klienta/Przedsiębiorcę, zostaje
zawarta Umowa sprzedaży.
7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Klientowi/Przedsiębiorcy jej warunki, przesyłając
je na adres poczty elektronicznej Klienta/Przedsiębiorcy lub pisemnie na wskazany przez
Klienta/Przedsiębiorcę podczas składania zamówienia adres pocztowy.
8. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, termin realizacji zamówienia będzie liczony od
momentu, w którym środki za zamówienie Klienta/Przedsiębiorcy zostaną zaksięgowane na rachunku
bankowym Sklepu.
9. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks
Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Dokładny
opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu.

§4
Płatności

1. Klient/Przedsiębiorca ma do wyboru formy płatności:
  •  płatność przelewem (przelew),
  • szybka płatność on-line (Tpay)
  •  płatność przy odbiorze (pobranie).
2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. Należność powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia
zamówienia przez Sklep. W przeciwnym wypadku Sklep anuluje zamówienie.

§5
Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich lub udostępnia do odbioru
osobistego w siedzibie Sklepu.

§6
Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu
reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca.
Adres, pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar:
SKROWER SP ZO.O.
UL. KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu
zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń. Rejestr podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów udostępniony
jest na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem
https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
4. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
5. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks
Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.
6. Klient w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
  •  wymiany towaru na nowy;
  •  naprawy towaru;
  •  obniżenia ceny;
  •  odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep
rozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
  •  łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  •  charakter wady – istotna czy nieistotna;
  •  to, czy towar był wcześniej reklamowany.
7. Sklep może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem,
że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie
produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych
żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli
uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim wypadku
alternatywne rozwiązanie.
8. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w
drodze mediacji (więcej informacji znajduję się pod adresem:
https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 ) lub przez platformę internetową
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
9. Na podstawie ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami) art. 558
paragraf 1 Sklep wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi przed Przedsiębiorcą.

§7
Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient ma prawo odstąpienia
od umowy bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia
towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie
oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
  •  oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o
prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),
  •  drogą mailową na adres sklep@skrower.pl
  •  telefonicznie pod numerem: 791982892,
  •  listownie na adres:
SKROWER SP. Z O.O.
KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
  •  poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od
umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się
ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W
przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy
przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci
jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania,
zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  •  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
  •  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
  •  o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
  •  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep
nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy;
  •  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  •  w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie
30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma
kontroli;
  •  w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep przysłał do niego przedstawiciela w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do
wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w
odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  •  dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  •  zawartej w drodze aukcji publicznej;
  •  świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres
świadczenia usługi.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z
niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy.

§8
Konto Klienta/Przedsiębiorcy

1. Klient/Przedsiębiorca może założyć w ramach stron internetowych Sklepu Konto pozwalające na
spersonalizowane zakupy, podgląd historii zamówień, podgląd statusów zamówień, zmianę danych
wysyłkowych, dostęp do promocji, uproszczenie procesu zamówienia.
2. Sklep nie pobiera żadnych opłat za prowadzenie Konta Klienta/Przedsiębiorcy.
3. Klient/Przedsiębiorca może założyć Konto wypełniając odpowiednie formularze interaktywne
zawarte na stronach internetowych Sklepu.
4. Po wypełnieniu odpowiednich formularzy interaktywnych na stronach internetowych Sklepu, na
wskazany podczas rejestracji adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach
realizacji usługi utworzenia Konta:
  •  po potwierdzeniu danych Sklep przesyła na podany przez Klienta/Przedsiębiorcę adres poczty
elektronicznej informację o utworzeniu Konta Klienta/Przedsiębiorcy. Informacja o
utworzeniu Konta jest oświadczeniem Sprzedawcy o rozpoczęciu świadczenia usługi
prowadzenia Konta.
5. Każdy Klient/Przedsiębiorca może w dowolnym momencie usunąć Konto rozwiązując tym samym
umowę o świadczeniu usługi prowadzenia Konta. Usunięcia Konta można dokonać:
  •  wysyłając wiadomość email na adres: sklep@skrower.pl W wiadomości email powinny się
znaleźć dane pozwalające na identyfikację właściciela Konta, oraz informacja o chęci
rozwiązania umowy,
  •  kontaktując się telefonicznie pod numerem: 791982892
  •  kontaktując się listownie pod adresem:
SKROWER SP. Z O.O.
UL. KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
6. Klient/Przedsiębiorca powinien zachować w tajemnicy hasło do Konta.
7. Sklep może odmówić rejestracji gdy dane podane podczas rejestracji budzą uzasadnione
wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności.
8. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia
od umowy bez podawania przyczyny. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle
w terminie 14 dni od daty utworzenia Konta Klienta, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do
zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia
oświadczenia może być dowolna, np.
  •  oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy
o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do
regulaminu),
  •  drogą mailową na adres: sklep@skrower.pl
  •  telefonicznie pod numerem: 791982892
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku gdy Sklep w pełni wykonał usługę za
wyraźną zgodą Klienta (w szczególności: gdy Klient dokonał zamówienia).
9. Umowa dotycząca świadczenia usługi prowadzenia Konta ma charakter bezterminowy
zastrzeżeniem zdania następnego. Klient/Przedsiębiorca może w każdym momencie świadczenia
usługi wypowiedzieć umowę poprzez kontakt:
  • wysyłając wiadomość email na adres: sklep@skrower.pl W wiadomości email powinny się
znaleźć dane pozwalające na identyfikację właściciela Konta, oraz informacja o chęci
rozwiązania umowy,
  •  kontaktując się telefonicznie pod numerem: 791982892
  •  kontaktując się listownie pod adresem:
SKROWER SP. Z O.O.
UL. KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
10. Umowa dotycząca świadczenia usługi prowadzenia Konta ulega rozwiązaniu ze skutkiem
natychmiastowym w momencie potwierdzenia danych przez Sklep.
11. W przypadkach uzasadnionych (np. rażące łamanie postanowień Regulaminu przez
Klienta/Przedsiębiorcę) Sklep może rozwiązać umowę za wypowiedzeniem, z zachowaniem
siedmiodniowego terminu wypowiedzenia.

§9
Newsletter

1. Klient/Przedsiębiorca może wyrazić dodatkową dobrowolną zgodę na przesyłanie na wskazany
adres poczty elektronicznej treści reklamowych, handlowych, marketingowych a także dodatkowych
informacji związanych z działalnością gospodarczą Sklepu.
2. Podanie adresu poczty elektronicznej w celu zamówienia usługi newsletter oznacza zgodę na
przesyłanie na wskazany adres poczty elektronicznej treści reklamowych, handlowych,
marketingowych a także dodatkowych informacji związanych z działalnością gospodarczą Sklepu.
3. Klient/Przedsiębiorca po podaniu adresu email otrzymuje wysłane przez Sklep potwierdzenie
rozpoczęcia świadczenia usług drogą elektroniczną.
4. Otrzymanie przez Klienta/Przedsiębiorcę wiadomości potwierdzającej rozpoczęcie świadczenia
usług drogą elektroniczną oznacza moment zawarcia umowy.
5. Świadczenie usług jest bezpłatne.
6. Dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną nie wymaga od Klienta/Przedsiębiorcy podania
żadnych dodatkowych danych poza adresem e-mail.
7. Umowa dotycząca świadczenia usługi newsletter ma charakter bezterminowy zastrzeżeniem
zdania następnego. Klient/Przedsiębiorca może w każdym momencie świadczenia usługi
wypowiedzieć umowę rezygnując z usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez:
  •  wysyłając wiadomość email na adres: sklep@skrower.pl w wiadomości email powinny się
znaleźć dane pozwalające na identyfikację Klienta/Przedsiębiorcy, oraz informacja o chęci
rozwiązania umowy,
  • kontaktując się telefonicznie pod numerem: 791982892
  •  kontaktując się listownie pod adresem:
SKROWER SP. Z O.O.
UL. KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
Umowa dotycząca świadczenia usługi newsletter ulega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym w
momencie potwierdzenia danych przez Sklep.
8. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę należy
przesyłać na adres
SKROWER SP. Z O.O.
UL. KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
lub na adres e-mail: sklep@skrower.pl
9. Reklamacja powinna wskazywać oznaczenie Klienta/Przedsiębiorcy w szczególności wskazanie jego
adres elektronicznego. Ponadto niezbędne jest wskazanie i uzasadnienie zarzutów będących
podstawą reklamacji oraz wskazanie zakresu żądania. Dokładny opis procedur reklamacyjnych
znajduje się w §6 niniejszego Regulaminu.
10. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia
od umowy bez podawania przyczyny. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle
w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter, oświadczenie o odstąpieniu od
umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma
złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
 oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o
prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),
 drogą mailową na adres: sklep@skrower.pl
 telefonicznie pod numerem: 791982892
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku gdy Sklep w pełni wykonał usługę za
wyraźną zgodą Klienta.
11. W przypadkach uzasadnionych (np. rażące łamanie postanowień Regulaminu przez
Klienta/Przedsiębiorcę) Sklep może rozwiązać umowę za wypowiedzeniem, z zachowaniem
miesięcznego terminu wypowiedzenia.

§10
Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej
Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§11
Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie, Klient/Przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia/prowadzenia konta klienta/realizacji usługi
newsletter.
2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
3. Klient/Przedsiębiorca ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania,
żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

§12
Środki techniczne

1. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu i składania
zamówień na produkty, niezbędne jest:
a) urządzenie końcowe (np. komputer, tablet, smartphone) z dostępem do sieci Internet i
przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
c) włączona obsługa skryptów Java;
d) akceptacja wykorzystywania plików cookies (wymagane w celu złożenia zamówienia).

§13
Postanowienia szczególne

1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, niniejszy Regulamin stanowi
regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep są następujące:
- zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep,
- przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia, przebieg
realizacji zamówienia,
- prowadzenie konta Klienta – w zakresie uproszczenia procesu zamówienia,
- wysyłka wiadomości w ramach usługi Newsletter – opisana w paragrafie 9 niniejszego regulaminu.
3. Tryb zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną opisany jest w paragrafie 3,8 oraz
9 niniejszego Regulaminu.
4. Warunki rozwiązywania umów sprzedaży on-line określają bezwzględnie obowiązujące przepisy
prawa.

§14
Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi/Przedsiębiorcy posiadającemu
konto na stronach internetowych Sklepu na adres e-mail wskazany w ustawieniach konta.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony
w ust. 3.
6. Sklep uznaje, iż Klient/Przedsiębiorca posiadający konto na stronach internetowych Sklepu
zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu
wskazanego w ust. 5.
7. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo
polskie.


Załącznik nr 1


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
SKROWER SP. Z O.O.
UL. KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
sklep@skrower.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy
następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_______________________________________________________________
Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________


Załącznik nr 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY
SKROWER SP. Z O.O.
UL. KOPERNIKA 15
22-500 HRUBIESZÓW
sklep@skrower.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących
produktach:
1. _________________________________________________
Data wykrycia wady: _______________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________
Adres Klient:_______________________________________________________________
Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy –
(o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Informacje dodatkowe:_________________________________________________
Podpis Konsumenta**:_____________________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Logo tpay.com